sâmbătă, 13 iulie 2019

DE CE FLORI DE APRIL?

De ce Flori de april?
Si pentru ca sunt nascuta in luna asta frumoasa. Si pentru ca imi place renasterea naturii. Dar mai ales pentru ca mai tot ce voi scrie aici sunt trairi, ganduri, sentimente si invataturi primite odata cu fiica noastra, nascuta si ea in aceasta luna. O fetita pe care am avut-o putin, dar prin care Domnul ne-a imbogatit cat pentru o vesnicie.
Amalia noastra draga a venit pe lume in anul 2018.A venit in ciuda amenintarilor cu diagnostice care nu-i dadeau nicio sansa pentru nici macar o zi de viata. Dumnezeu a tesut copila aceasta intr-un mod chiar ca ciudat, cu o agenezie de corp calos, cu o ventriculomegalie bilaterala,cu maini micute, cu picioare intoarse de la genunchi si frumoasa cum nu va puteti inchipui.
Sarcina urmata de multe probleme era programata de medici sa se opreasca din evolutie sau sa nu ajunga la termen.
Nasterea prin cezariana a avut loc la 39 de saptamani si 3 zile, cu o brigada de medici si asistenti in jurul meu, toti pregatiti pentru ce e mai rau. Si rau a fost. Timp de 10 minune n-am auzit niciun scancet. Resuscitarea a fost grea, si chiar cand doctorita imi spunea ca "nu vrea neam", Dumnezeu a suflat din nou viata peste micuta noastra.
Nimic n-am mai trait asa greu  precum au fost clipele acelea de asteptare. Dar nimic n-a mai contat cand mi-au adus-o sa o pot vedea. Era vanata, respira cu un foarte mare efort, iar pozitia picioarelor ei m-a socat. Tot ce stiu este ca mi-am sapat-o in memorie si ca am inceput sa o iubesc chiar din clipa aceea. Cu toata teama, cu toata neputinta, cu tot orgoliul meu, dar si cu toata puterea!
Imi amintesc si acum cum ii spuneam Domnului ca s-ar putea sa aiba nevoie de  rabdare cu sentimentele mele imprastiate, dar ca vreau sa o accept gandindu-ma la imperfectiunea proprie in fata Lui.
Oricat as scrie despre Amalia simt ca tot n-as putea epuiza tot ce ne-a oferit ea in 4 luni, 2 saptamani si 4 zile. Sa spui despre un copil ca e o minune nu reprezinta nu stiu ce lucru iesit din comun, toti spun asta. Dar de multe ori m-am intrebat in ce conditii o facem? De cele mai multe ori, atunci cand le vedem prima oara zambetul, sau cand incep sa ne strige "mama" si "tata", ori cand fac primii pasi, cand ne recita alfabetul, ori ne spun prima gluma. Minuni mai sunt atunci cand, desi ecograful ii depisteaza cu diferite boli,  ei se nasc perfect sanatosi.
Amalia n-a fost nici una din toate astea.Amalia a fost o minune care a facut o minune cu noi.
In fiecare zi petrecuta cu ea  simteam cum menirea  ei are legatura cu noi. Simteam ca nu ne apartine, simteam ca fiecare suflare a ei are un scop si ne grabeam sa-l intelegem.
Da, fiecare amintire cu ea este ca o floare de april, curata, proaspata, si aducatoare de speranta!Am fost binecuvantati sa le putem culege, de aceea am ales sa le pastram, impartasindu-le cu voi!
De asta "Flori de april".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu